ГАРАНЦИОНЕН СРОК
Гаранционният срок на всеки продукт е упоменат в описанието му. Гаранционният срок започва да тече от датата на закупуване на продукта.
Необходимо е, след извършване на покупката, да се уверите, че гаранционната карта е попълнена правилно. В противен случай тя няма да е валидна. При установени пропуски или грешки уведомете веднага служител на iRestore.bg.
ТИПОВЕ ГАРАНЦИИ
24 месеца – Нови стоки от категориите компютри, монитори, лаптопи, смартфони, таблети
12 месеца – Употребявани стоки категория: лаптопи*, смартфони*, таблети*
*Не се отнася за батерията, която е с гаранция от 3 месеца.
ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА БАТЕРИИТЕ
За употребявани (реновирани) мобилни телефони/таблети: 3 месеца.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
При възникване на проблем и отклоняване от нормалната работа продуктът трябва да бъде доставен до упълномощения сервиз заедно с оригинална гаранционна карта, като всички транспортни разходи са за сметка на клиента.
Гаранционното обслужване се извършва само в сервизите на iRestore.bg
Срокът на обслужване на продукт в гаранция е до 30 работни дни. По време на гаранционния срок всички дефектирали модули и части ще бъдат отремонтирани или заменени безплатно.
Ако устройството е прието повече от три пъти за сервиз, по време на гаранционният му срок, то ще бъде заменено на клиента или ще му бъде възстановена сумата, която е заплатил за устройството.
Съгласно чл. 47 ал. 1 точка 12 от ЗЗП, клиентът има право да предяви претенции 24 месеца след извършване на покупката.
ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА
Гаранцията се прекратява при следните условия и дефекти причинени в резултат на :
- Токови удари от всякакъв характер.
- Повреди причинени от неправилна инсталация или неправилно включване към електрическата мрежа.
- Пожар, земетресение, наводнение, мълнии или друго природно бедствие.
- Отклонение от захранващото напрежение 220V+/- 5%, т.е. използване на неизправна ел. инсталация.
- Прах, пясък, кал, влага, вредители и други замърсители.
- Дефекти причинени от неправилен транспорт.
- Ремонти извършени от лица неоторизирани от iRestore.bg.
- Скъсана или нарушена маркировка (Гаранционна лепенка и/или стикер със сериен номер).
- Случаите на модификация или използването на изделието за цели различни от предназначението му.
- Повреди причинени от други компоненти, периферия и експлоатацията му в неправилна среда.
- За рекламация се приемат устройства в пълна окомплектовка, гаранционна карта и описание на дефект.
ВАЖНО!!!
При прекратяване на гаранцията, клиентът бива уведомен от служител в сервиз на iRestore.bg.
Софтуерните проблеми и профилактика не са предмет на гаранционно обслужване и услугите свързани с тях се заплащат.
iRestore.bg. не носи отговорност за загубата или повреда на информация и данни причинени в резултат на повредени носители.